اجرای گروه ترانه و داستان کیو بیست و هشت در کیش

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

اجرای گروه ترانه و داستان کیو بیست و هشت در کیش

به مناسبت ۵ مهر و سالروز شکست حصر آبادان

همزمان با آیین امضای کتاب «دسته سیسیلی‎‌های آبادان» با حضور امین جوکار نویسنده کتاب

حضور برای عموم کیشوندان و گردشگران آزاد و رایگان است

برگزارکننده: مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آوای کیش

و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

 

اجرای گروه ترانه و داستان کیو بیست و هشت در کیش

زمان: پنجشنبه ۵ مهر ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰

مکان: جزیره زیبای کیش، هتل میراژ کیش

 

 

به مناسبت ۵ مهر وسالروز شکست حصر آبادان، گروه ترانه داستان کیو ۲۸ در جزیره کیش از فریاد عاشقانه جنگ زده ها روایت می کنند. گروه ترانه و داستان کیو ۲۸ که تلفیقی از موسیقی، ترانه و روایت را برای نخستین بار در ایران در سال ۱۳۹۸ به روی صحنه برد، به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان، در هتل میراژ جزیره کیش به روی صحنه خواهد رفت. اجرای گروه ترانه و داستان کیو بیست و هشت در کیش به وجوه مغفول روزهای جنگ زدگی می‌پردازد و روایتگر اتفاقات عاشقانه آن ایام است.

امین جوکار (نویسنده و راوی)، میلاد خردمند (خواننده)، شهرام واصفی، جواد دریساوی، طاها علیخانی و ارژنگ بلوچ (نوازنده) در این گروه حضور دارند.

همچنین آیین امضای کتاب «دسته سیسیلی‎‌های آبادان» با حضور امین جوکار نویسنده این کتاب برگزار می شود. امین جوکار نویسنده اهل جنوب کشور، تندیس جایزه ادبی جنوب، تندیس جشنواره بین‌المللی سیمرغ، جایزه نخست جشنواره ملی داستان کوتاه اراک و تندیس جشنواره ملی مهر مادری، دبیری جشنواره واگویه‌های جنوب، داوری جشنواره ملی داستان کوتاه کودک و نوجوان سیرجان و داوری جشنواره ملی خاطره‎‌نویسی یادباد را در حوزه داستان‌نویسی و روایت در پرونده کاری خود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *