برنامه مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان در کیش

:: کد خبر : 36027 :: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

برنامه مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان در کیش : جدول زمان بندی هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ به میزبانی کیش اعلام شد.

روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد: ورود و پذیرش تیم‌های شرکت کننده از دوم مهر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و مراسم وزن کشی ورزشکاران، برگزاری کنگره داوران و مربیان و کنگره جهانی IFBB در مرکز همایش های بین المللی کیش انجام می‌شود.

افتتاحیه مسابقات سه شنبه سوم مهر با برگزاری رقابت رشته‌های فیتنس اسپرت، پارابیلدینگ، گیمزکلاسیک، بادی کلاسیک، بیلدینگ جوانان و فیت مدل در دومین روز این رویداد ورزشی در کیش خواهد بود.

رقابت‌های بادی بیلدینگ بزرگسالان و پیشکسوتان و فیتنس استایل نیز چهارشنبه سوم مهر برگزار می‌شوند.

هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ پنجشنبه پنجم مهر در رشته‌های فیزیک کلاسیک، فیزیک، ماسکولار و ماسل استایل دنبال می‌شود.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات ششم مهر از کیش خارج می‌شوند.

منبع

 

** برای بازدید از این مسابقات در تالار شهر که ویژه آقایان است تهیه بلیط از سایت فدراسیون و یا بصورت حضوری در محوطه ورودی تالار شهر کیش الزامی است. بهای بلیط این مسابقات دویست هزار تومان است و افرادیکه عضو سامانه رسمی فدراسیون پرورش اندام کشور هستند از تخفیف ۵۰ درصدی بهره مند می شوند.

 

برنامه مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان در کیش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *