برگزاری نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش

:: کد خبر : 30274 :: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

برگزاری نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی‌های ساحلی با نام کیش گیمز خبر داد.

 

برگزاری نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش

مهدی کشاورز گفت: این رویداد بزرگ ورزشی با همکاری ۱۳ فدارسیون و حضور بیش از ۲۵ رشته ورزشی ساحلی در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی این رویداد ویژه با حضور نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی افزود: به زودی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند آیین نامه اجرایی رشته ورزشی خود را به همراه شیوه نامه حضور در رقابت‌ها از طریق سامانه‌های ارتباطی دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هدف از نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش را توجه ویژه به ورزش‌های ساحلی، بهره گیری از ظرفیت‌های بی نظیر سواحل جزیره زیبای کیش برای نشاط آفرینی و توسعه گردشگری ورزشی، ایجاد شرایط بهتر و در دسترس‌تر برای فعالیت بدنی سلامت محور و همگانی کردن رشته‌های ورزشی ساحلی برای ساکنان و گردشگران و حرکت به سمت ایجاد پایگاه بین المللی ورزش‌های ساحلی در جزیره کیش دانست.

کشاورز تصریح کرد: مقرر شد تیم‌های شرکت کننده، گردشگران و تماشاگران ورزشی در این رویداد بزرگ با شرایط و تسهیلات ویژه و هزینه مناسب به جزیره کیش سفر کنند و از برنامه‌ها و خدمات فرهنگی، هدایا و جوایز خاص این رویداد ورزشی بهره‌مند شوند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *