برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹

:: کد خبر : 19577 :: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹ : نمایشگاه‌های فرصت‌های سرمایه گذاری و کیش اینوکس ۲۰۱۹ در جزیره کیش به کار خود پایان داد.

 

برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2019

یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باعنوان کیش اینوکس ۲۰۱۹ به کار خود پایان داد.

آریا حمیدیان مجری برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹ این حرکت اقتصادی و فرهنگی را فرصتی برای سرمایه گذاری های مناسب برای سرمایه گذاران داخلی وخارجی برشمرد تا با استفاده از آن به رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور کمک کرد.

وی برگزاری ۳۷ نشست و همایش تخصصی داخلی و بین المللی و حضور بیش از۲۰ سخنران کلیدی و بلندپایه ازکشورهای مختلف و حضور بیش از ۷۰ سخنران برجسته داخلی و بیش از۳۰۰ ملاقات تجاری بین مشارکت کنندگان نمایشگاه را از برنامه های این نمایشگاه برشمرد.

حمیدیان افزود: سال گذشته نیز بیش از ۶۵ توافق و تفاهم نامه و قرارداد همکاری بین مشارکت کنندگان به امضا رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز بابیان اینکه ۴۱ بسته سرمایه گذاری به ارزش ۴ هزارمیلیارد تومان ازسوی این منطقه برای سرمایه گذاران ارائه شد ابرازامیدواری کرد: مشارکت کنندگان داخلی و خارجی بتوانند با استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری این نمایشگاه گام هایی خوبی در جهت رونق تولید در جزیره کیش و کشور بردارند.

حضور ۴۰ مشارکت کننده بین المللی و ۲۶۰ مشارکت کننده داخلی از نقاط قوت این نمایشگاه بود.

 

منبع

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *