رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی 

 

 

زمان: ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱

مکان: جزیره زیبای کیش، مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی کیش

 

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۲) از ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار می شود.

با استقرار دولت سیزدهم و در راستای سیاست ها و رویکرد های جدید اقتصادی دولت، این رویداد با مشارکت تصمیم سازان، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه ای برای بازنگری اقدامات انجام شده ، ترسیم چشم اندازهای نو در حوزه اقتصاد و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاههای اقتصادی ایجاد خواهد کرد .
رویداد کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور و در طول سال های برگزاری با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها و سازمان ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش های پیشرو اقتصادی کشور و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل گردیده است.

 

علاقه مندان به شرکت در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ میتوانند با کامل کردن فرم های مربوط در وب سایت کیش اینوکس و یا تماس با دبیرخانه رویداد در این رویداد ثبت نام نمایند.

 

رویداد کیش اینوکس 2022

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *