نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در کیش

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در کیش

رویداد بزرگ اقتصادی کشور در صنعت فولاد 

با حضور شرکت های دانش بنیان صنعت فولاد کشور و شرکت کنندگان خارجی

نمایشگاه بین المللی فولاد 1403 در کیش

 

زمان: سه شنبه ۱ تا پنجشنبه ۳ ابان ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ الی ۲۲

مکان: جزیره زیبای کیش، مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش

 

نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳، با حضور شرکت های دانش بنیان صنعت فولاد کشور و شرکت کنندگان خارجی در جزیره کیش برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در کیش همراه با همایش و گردهمایی فعالان و پژوهشگران صنعت فولاد کشور و همچنین حضور شرکت کنندگانی از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، هند، ترکیه، چین ،سوئد و یونان، از یکم تا سوم آبان ۱۴۰۳ میزبان علاقمندان خواهد بود.

بررسی راهکارهای عبور از فناوری های موجود به سمت تولید فولاد سبز، چالش ها و فرصت های موجود و روش های افزایش ابتکار و نوآوری به منظور تسریع در مسیر تولید و بهره گیری از فناوری های موجود و نوآورانه برای بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز از جمله اهداف برپایی این رویداد بین المللی است.

تولیدکنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن و سندیکاهای تولیدی، علمی و شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی در این رویداد حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در کیش ، یکم تا سوم آبان در مرکزدائمی برگزاری نمایشگاه های کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان علاقمندان به این صنعت است. منبع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *