کسب رتبه برتر مسابقات جهانی چرتکه

:: کد خبر : 11075 :: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

کسب رتبه برتر مسابقات جهانی چرتکه : دو دانش آموز پایه ابتدایی کیش در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی (PAMA۲۰۱۸) مالزی موفق به کسب رتبه برتر مسابقات جهانی چرتکه شدند.

کسب رتبه برتر مسابقات جهانی چرتکه

نماینده موسسه کودکان هوشمند در جزیره کیش گفت: هجدهمین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی یا حساب با چرتکه باحضور ۷۳۳ کودک از ۲۴ کشور دنیا وبه میزبانی کشور مالزی برگزارشد و دانش آموزان زهرا نصرت و نگین اسدی از جزیره موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

بشردوست گفت: این دوره از مسابقات در ۴ گروه A-B-C-D برگزارشد و ۳۵ دانش آموز از ایران به این مسابقات اعزام شدند.

نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی PAMA 2019 سال آینده و به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود.

 

منبع

توضیحات تکمیلی: در ششمین دوره مسابقات ملی نابغه ها ویژه محاسبات ذهنی با چرتکه که با حضور ۳۲۳ نفر از کودکان سراسر کشور در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال در ۴ سطح A، B، C و D یازدهم مرداد ۱۳۹۷ در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، ۵ نفر از برگزیدگان مسابقات داخلی کیش به همراه سحر بشردوست نماینده امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مربی تیم اعزامی کودکان کیش در این مسابقات شرکت کردند و موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در این رقابت ها زهرا نصرت از جزیره کیش با کسب ۱۰۷۰ امتیاز از ۱۲۰۰ امتیاز نفر اول از گروه A شد و به هجدهمین دوره مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی چرتکه در مالزی راه یافت.

نگین اسدی و امیرحسین قدیانی دیگر شرکت کنندگان تیم کیش با توجه به کسب امتیاز برابر به صورت مشترک رتبه دوم از گروه B را کسب کردند و نازنین زهرا نجاریان و امیرمحمد صفرزاده هم با توجه به کسب امتیاز برابر به صورت مشترک رتبه سوم گروه C را برای جزیره کیش به ارمغان آوردند.

قابل ذکر است امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش تنها نماینده انحصاری موسسه کودکان هوشمند در جزیره کیش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *