کنسرت احسان خواجه امیری در کیش ۲۴ بهمن

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

کنسرت احسان خواجه امیری در کیش ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

اجرای موسیقی زنده در کنسرت احسان خواجه امیری در آبنمای موزیکال جزیره کیش 

 

کنسرت احسان خواجه امیری در کیش 24 بهمن

 

زمان: پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۸، ساعت ۲۳

مکان: جزیره زیبای کیش، مجموعه آوای خلیج فارس کیش

تهیه اینترنتی بلیت کنسرت احسان خواجه امیری در کیش ۲۴ بهمن از سایت iranconcert.com

قیمت بلیت کنسرت احسان خواجه امیری در کیش ۲۴ بهمن از ۹۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان

 

احسان خواجه‌امیری (زادهٔ ۷ آبان ۱۳۶۳)، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده، موسیقی پاپ ایرانی است. وی فرزند ایرج، خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران می‌باشد. به دلیل متولد شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه امیری» یادگرفت.

در ۱۲سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد. کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای مختلف را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به اتمام نمی‌رساند. فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصه خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش استاد ایرج بود ٬که خود او موفقیت این آلبوم را تا حد زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

اولین کنسرت احسان خواجه‌امیری در سال ۸۴ در کیش برگزار شد، تاکنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران از جمله جزیره کیش برگزار کرده‌است.

همچنین در سال ۸۶ برای آهنگسازی و خوانندگی سریال «میوهٔ ممنوعه» انتخاب شد.

ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را «احسان خواجه امیری» خواند. خواجه امیری برای تولید این قطعه از چهره‌هایی سرشناسی چون «روزبه بمانی» در بخش ترانه و «بهروز صفاریان» در بخش تنظیم استفاده کرده‌است.

در سال ۱۳۹۴ خواجه امیری برای اولین بار اجرای تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل را قبول کرد و قطعه بغض را برای این برنامه محبوب تلویزیونی آماده کرد، که این قطعه در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین قطعه سال انتخاب شد.

 

آلبوم های منتشرشده احسان خواجه‌امیری

۸۰: آلبوم اول «من و بابا»

۸۴: آلبوم دوم «برای اولین بار»

 مهر ۸۶ : آلبوم سوم «سلام آخر»

بهمن ۸۷ : آلبوم چهارم «فصل تازه» 

شهریور ۸۹ : آلبوم پنجم «یه خاطره از فردا» 

آبان ۹۱: آلبوم ششم «عاشقانه‌ها»

دی ۹۳ : آلبوم هفتم «عاشقانه‌ها» 

شهریور ۹۵: آلبوم هشتم «۳۰ سالگی»

خواجه امیری در سال ۱۳۹۷ نهمین آلبوم رسمی خود را به نام «شهر دیوونه» در تاریخ ۳ بهمن پخش کرد، او در تولید این آلبوم از چهره‌های جوان و متفاوت با آثار قبلی خودش استفاده کرده‌است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *