کنسرت بهنام بانی در کیش ۲۲ بهمن

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

کنسرت بهنام بانی در کیش ۲۲ بهمن ۹۸

اجرای موسیقی زنده توسط بهنام بانی در تالار شهر جزیره کیش

 

کنسرت بهنام بانی در کیش 22 بهمن

 

زمان: سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ۹۸، ساعت ۲۴

مکان: جزیره زیبای کیش، تالار شهر کیش

خرید بلیت کنسرت بهنام بانی در کیش ۱۶ خرداد ۹۸ از سایت ایران کنسرت

قیمت بلیت کنسرت بهنام بانی در کیش ۱۶ خرداد ۹۸ از ۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان

 

بهنام بانی (زادهٔ مهر ۱۳۶۶، دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. او هم اکنون بازیکن تیم فوتبال هنرمندان استقلال است.

بهنام بانی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام اصالتا اهل آستارا و نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرین موسیقی را شروع کرد. سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به یادگیری پرداخت. بهنام بانی در ادامه از سن ۱۹ سالگی از سال ۱۳۸۵ همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. وی در مرداد ماه ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. تاکنون کنسرتهای متعددی از وی در بیشتر شهرهای ایران ازجمله جزیره کیش برگزار شده که با استقبال فراوانی از سوی هوادارانش مواجه شده است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *