کنسرت فرزاد فرخ در کیش ۲۳ بهمن

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

کنسرت فرزاد فرخ در کیش ۲۳ بهمن ۹۸

اجرای موسیقی زنده توسط فرزاد فرخ در آبنمای موزیکال جزیره زیبای کیش

 

کنسرت فرزاد فرخ در کیش 23 بهمن

 

زمان: چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳

مکان: جزیره زیبای کیش، مجموعه آوای خلیج فارس کیش

خرید بلیت کنسرت فرزاد فرخ در کیش ۲۳ بهمن از سایت ایران کنسرت

قیمت بلیت کنسرت فرزاد فرخ در کیش ۲۳ بهمن از ۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان

 

فرزاد فرخ متولد ۲ بهمن ۱۳۶۰ هجری شمسی است. او در شیراز به دنیا آمد. پدرش شیرازی و مادرش آبادانی است. او حدود ۱۰ سال در آبادان زندگی کرده‌است که الان در تهران زندگی می‌کند.

فرزاد فرخ در سال ۱۳۹۳ یک آهنگ ملایم به نام تو سر تری در ۷ اردیبهشت خواند که نشان دهد او خواننده است. پس از آن آهنگسازی و تنطیم کنندگی و ترانه‌سرا بودن را ایجاد کرد. نقش هنری او در آهنگ زمستون از محمد شریفت که در آن آهنگساز و تنظیم کننده بود و در آهنگ حس عاشقی از حامد همایون که در آن ترانه‌سرا و آهنگساز بود و در آهنگ پاییز از حسین محمدیان که در آن ترانه‌سرا و آهنگساز بود. او در سال ۱۳۹۷ دوباره خوانندگی را شروع کرد. اولین آهنگ او در سال ۱۳۹۶ آهنگ ملایم هوای تو است که خیلی معروف است و ۳ ریمیکس دارد؛ و آخرین آهنگ ۱۳۹۶ او آهنگ شاد گل قرمز است و دو ریمیکس دارد. اولین آهنگ او در سال ۲۰۱۷ آهنگ شاد اهل عاشقی است ولی ریمیکس ندارد و آخرین آهنگ ۱۳۹۷ او آهنگ شاد دردانه است.

فرزاد فرخ با انتشار دو آهنگ هوای تو و لبخند با همکاری امیر علی هدایت که در حوضه میکس و مسترینگ موزیک فعالیت دارد، به شهرت خود افزود. به این دلیل جزو محبوب ترین‌ها شد.

فرزاد فرخ تاکنون کنسرت های متعددی در بیشتر شهرهای ایران ازجمله جزیره کیش برگزار کرده که با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *