کنسرت گروه کیش ایزا

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

 کنسرت گروه کیش ایزا در کیش ۲۵ بهمن ۹۷

کنسرت سیامک عباسی و گروه موسیقی الکترونیک در تالار مجلل پرشین پارک دلفین جزیره کیش

 

کنسرت گروه کیش ایزا

 

زمان: پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۷ ، ساعت ۲۴

مکان: جزیره زیبای کیش، پارک دلفین کیش، سالن مجلل پرشین

تهیه اینترنتی بلیت کنسرت گروه کیش ایزا  از سایت iranconcert.com

 

سیامک عباسی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ شاعر، ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده و خوانندهٔ ایرانی است. او در تهران و در خانواده‌ای ادبی به دنیا آمد، پدرش شاعر بود. دوران کودکی وی غرق در دنیای شعر و موسیقی گذشت به‌طوری‌که در طول دوران تحصیلی یک شنوندهٔ حرفه‌ای موسیقی محسوب می‌شد. از نوجوانی در دنیای شعر قدم می‌زد، ترانه‌سرایی را خیلی زود شروع کرده و زبان خود را نیز زود به دست آورد.

در ابتدای ورود به دبیرستان، توسط یکی از دوستانش با ساز گیتار آشنا شد و پس از آن به نوازندگی گیتار در گروه‌های موسیقی تلفیقی پرداخت. هم‌زمان با ورود به دانشگاه موسیقی و فراگیری موسیقی آکادمیک؛ به عنوان صدابردار در استودیو‌های حرفه‌ای به صدابرداری مشغول شد. موسیقی الکترونیک را نیز به صورت حرفه‌ای، علمی و عملی دنبال کرد، به‌طوری‌که به مدت دو سال این عنوان درسی را در دانشگاه علمی – کاربردی تدریس کرد.

سیامک عباسی از جمله معدود هنرمندانی ست که شهرت خود را با اولین آثار منتشر شده اش و در کمترین زمان ممکن به دست آورد. او تا نخستین کنسرتش در شهریور ۹۵ در تهران تصویری از خود ارائه نداده بود و چهره اش از هوادارانش پنهان بود. او بارها در صفحات مجازی خود اعلام کرده بود که برای هوش و گوش مخاطبین خود احترام زیادی قائل است و ترجیح می‌دهد به دور از حاشیه ساز بودن و تنها با کلام، موسیقی و صدای خود شنیده شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *