تفریحات آبی کیش

:: نویسنده: :: تاریخ انتشار :

تفریحات آبی کیش  هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را به سمت جزیره کیش جذب می کنند. گردش در جزیره و تماشای سواحل زیبای کیش برای گردشگرانی که به دنبال تجربه لحظات خاطره انگیز هستند، بسیار لذت بخش می باشد. تمام مناطق این جزیره، دیدنی و تماشایی هستند؛ اگر قصد دارید از مکان های دیدنی کیش بازدید کنید، پیشنهاد می کنیم فرصت کافی را به این کار اختصاص دهید.

 

تفریحات آبی کیش

 

تفریحات آبی کیش شامل برنامه های تفریحی و سرگرمی های جذابی هستند که در آب های نیلگون خلیج فارس به توریست ها و گردشگران ارائه می شوند. این برنامه ها سرگرم کننده، جذاب و پرهیجان بوده و کمتر کسی است که به کیش سفر کند و بتواند از شرکت در این تفریحات آبی چشم پوشی نماید. برای آشنایی با تفریحات آبی کیش با ما همراه باشید.

 

پاراسل، یک سرگرمی هیجان انگیز و جذاب در کیش

یکی از تفریحات آبی کیش، پاراسل نام دارد. چتر پاراسل وسیله ای است که ظرفیت حمل افراد را دارد و توسط یک قایق موتوری روی سطح آب کشیده می شود و سپس بر فراز دریا به پرواز در می آید. تفریح آبی چتر پاراسل برای بسیاری از گردشگران جزیره کیش، جذاب و پر از هیجان است. اگر شما هم تمایل دارید نمای جزیره را از اوج آسمان تماشا کنید، چتر پاراسل کیش بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

تفریحات آبی کیش

 

تیوب های بنانا، سرعت و هیجان بر روی آب

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش که گردشگران، علاقه زیادی به آن دارند، تیوب های تندروی بنانا است. این تیوب ها به شکل میوه موز و در ابعاد بسیار بزرگ ساخته شده اند و توسط قایق های تندرو بر روی سطح آب کشیده می شوند. افرادی که روی این تیوب ها سوار هستند، هیجان و سرعت را روی آب دریا تجربه می کنند. در سفر به کیش، شرکت در تفریح آبی بنانای کیش را از دست ندهید.

 

تفریحات آبی کیش

 

*اسکوتر زیر دریایی، یک تجربه وصف ناپذیر از سفر به اعماق آب

اسکوتر زیر دریایی، یکی از تفریحات آبی کیش پرطرفدار است. این برنامه تفریحی و سرگرمی اخیراً مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران کیش قرار گرفته است. اگر به تماشای دنیای زیر آب علاقه مند هستید می توانید سوار بر اسکوتر زیر دریایی به اعماق آب های خلیج فارس سفر کنید و از نزدیک به ماهی ها، لاکپشت ها و سایر موجودات آشنا شوید. برای لذت بردن از این تفریح آبی، نیازی به غواصی کردن نیست؛ برای این کار، یک راهنمای هدایت دستگاه همراه شما خواهد بود.

 

تفریحات آبی کیش

 

پارک کیبل اسکی، تفریح و ورزش روی آب

یکی از جذاب ترین تفریحات آبی کیش که تمام افراد با سنین مختلف می توانند در آن شرکت کنند، سرگرمی کیبل اسکی (اسکی روی آب) است. پارک کیبل اسکی کیش یک اسکله تفریحی است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و مشابه با یک مجموعه گردشگری ساخته شده است. در سفر به کیش حتماً در برنامه های تفریحی کیبل اسکی شرکت کنید.

 

تفریحات آبی کیش

 

فلای بورد، پرواز هیجان انگیز بر فراز آب

برنامه ورزشی و سرگرم کننده فلای بورد، یکی از تفریحات آبی کیش است که اخیراً مورد توجه بسیاری از مسافران جزیره قرار گرفته است. این برنامه تفریحی در نگاه اول برای برخی افراد، غیر ممکن به نظر می رسد. در تفریح آبی فلای بورد، جسم لوله ای شکل به یک جت اسکی متصل می شود و فرد را با فشار زیاد به هوا پرتاب می کند.
برای لذت بردن از تفریح آبی فلای برد کیش، جای هیچ نگرانی نیست چون آموزش های لازم به افرادی که می خواهند در این ورزش شرکت کنند، داده می شود. توصیف فلای بورد به عنوان یکی از تفریحات آبی کیش، کمی دشوار است چرا که فرد بر فراز آب دریا، معلق است و باید بتواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند.

 

 

توپ های شناور روی آب

یکی از تفریحات آبی کیش که بسیار لذت بخش و مفرح است، سوار شدن بر توپ های غول پیکر و شناور ماندن روی آبی است. این تفریح آبی در قسمت ساحل مرجان در کیش قرار دارد و گردشگران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. لذت بردن از این بازی آبی را در جزیره کیش به شما پیشنهاد می کنیم چرا که معلق بودن روی آب در یک فضای بسته، جذابیت خاص خود را دارد!

 

 

پارک آبی روباز، مجموعه ای بی نظیر برای لذت بردن از تفریحات آبی کیش

پارک آبی اوشن کیش یک پارک آبی روباز بسیار بزرگ با امکانات رفاهی و تفریحی عالی است که در سفر به کیش می توانید از فضای آن لذت ببرید. این پارک آبی مجهز به رستوران، استخر، فروشگاه سِرو انواع نوشیدنی و خوراکی، مرکز خرید، محل بازی کودکان و مهم تر از این ها، راه های آبی بسیار زیبا است که گردشگران می توانند از تمام این فضا در تم پارک آبی اوشن کیش لذت ببرند.

 

تفریحات آبی کیش

 

کلوپ های دریایی در جزیره کیش

اگر به جزیره کیش سفر کردید می توانید به کلوپ های دریایی کیش مراجعه کنید؛ در این کلوب ها تفریحات متنوعی برای سرگرم کردن شما وجود دارد. تفریحات آبی کیش نظیر ماهیگیری تفریحی، غواصی و قایقرانی را می توانید در این کلوب های دریایی تجربه کنید. برای لذت بردن از این تفریحات، لوازم و وسایلی را که نیاز دارید به شما خواهند داد.

 

تفریحات آبی کیش

 

* آشنایی با کلوپ های دریایی برای خدمات تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش معمولاً در کلوپ های دریایی مجهز و معتبر که در سراسر جزیره کیش وجود دارند به گردشگران ارائه می شوند. تعداد این مراکز بیش از ۲۰ مورد است و هر کدام از آن ها بخشی از تفریحات آبی را که در قسمت قبلی شرح دادیم، ارائه می کنند.

مهم ترین کلوپ های دریایی جزیره که تفریحات آبی کیش را برای مسافران و گردشگران فراهم می نمایند عبارتند از: کلوپ کشتی یونانی (غواصی، جت اسکی، شاتل و تیوب بنانا)؛ کلوپ مارین دریا، کلوپ اسکوبا، کلوپ باراکودا ، کلوپ مرجان در پارک ساحلی مرجان (غواصی، جت اسکی، چتر پاراسل، تیوب بنانا، قایق تندرو و …)؛ کلوپ آکواریوس (غواصی، جت اسکی، قایق تندرو و …)؛ کلوپ آکوآ کلوب (کیبل اسکی)؛ کلوپ داریوش (غواصی، جت اسکی و …).

برای آشنایی بیشتر با سایر تفریحات در کیش ، پیشنهاد می کنیم یک سفر کوتاه به جزیره زیبای کیش داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *